25. juni 2016

Favoritt sminkefjerner for øyeblikket | Elizabeth Arden Ceramide Replenishing Cleansing Oil

Hi Lovelies!


I dag kommer en anbefaling på et virkelig fantastisk produkt, som jeg mer eller mindre har brukt hver dag de siste månedene. Jeg snakker om CeramideReplenishing Cleansing Oil fra Elizabeth Arden! Dette er et produkt jeg forelsket meg i fra første øyeblikk!

Det er en oljebasert sminkefjerner, som fjerner sminken ekstremt bra. Jeg bruker mye sminke og en effektiv sminkefjerner er viktig for meg. Sminkefjerneren inneholder en rekke forskjellige oljer som aprikos, solsikke og olivenolje. Disse oljene har antitoksidanter og vitaminer som er med på å pleie, gi fukt og gjenopprette balansen i huden. Den etterlater huden min myk og ikke minst irriterer den ikke øynene mine. Så hvis du er på utkikk etter ny sminkefjerner, anbefaler jeg dere virkelig sjekke ut Ceramide Replenishing Cleansing Oil fra Elizabeth Arden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3