27. juni 2016

Zadig&Voltaire Parfyme Event

Hi Lovelies!
  

For en liten stund siden var jeg på et veldig koselig frokostevent med Zadig & Voltaire og Travel Retail Norway hvor vi fikk en sniktitt på de kommende parfyme lanseringene deres som kommer i butikk september.


Visste dere at de fleste flyplasser har «Travel Exclusives»?  Det visste ikke jeg, men det betyr at merker lager produkter eksklusivt for flyplasser. Vi fikk en presentasjon av noen av travel exclusive-produktene de har dutyfree på Gardemoen og på de andre flyplassene rundt om i Norge. Som dere kan se under er de nye parfymene til Zadig & Voltaire er «travel exclusives». Jeg fikk også vite at de har MAC på Gardemoen, men at den er på innlandssiden. Jeg ble så overrasket, fordi jeg aldri hadde sett det, men så flyr jeg aldri innlands så det er sikkert derfor.


Parfymene heter This Is Him og This Is Her. Jeg tror nesten jeg likte den mannlige duften best. Jeg har mer og mer begynt å like maskuline dufter. Begge duftene har en sensuell og veldig frisk luft, når jeg har fått brukt de litt mer kommer jeg tilbake med en gjennomgang av dem.


Her får dere se noen flere «travel exclusives» disse er fra Gucci, Kenzo & Guerlain. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3