20. jan. 2016

København i morgen med MAC Cosmetics!‏

Hi Lovelies!



I morgen blir en lang og spennende dag! Jeg skal til København med MAC Cosmetics for å se på vår- og sommernyhetene deres. Jeg reiser med en fin gjeng skjønnhetsbloggere, youtubere og redaktører. Jeg gleder meg veldig og tror det kommer til å bli superbra! Følg med på snapchat, hvor jeg kommer til å legge ut mye; ChiomaOslo. Når jeg senere samme dag kommer hjem blir det på Costume Awards! I skrivende stund har jeg litt vondt i magen, for, som dere vet er jeg veldig redd for å fly, men det kommer til å bli en herlig tur og jeg gleder meg for det. Det skal bli spennende å ta en nærmere titt på den kommende kolleksjonen fra MAC  i morgen, i København! Den er så nydelig, jeg elsker designet. Jeg lever for sånt, haha.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3