22. jan. 2016

Vixen Blog Awards 2015

Hi Lovelies!

foto: Lars Askheim/Canon


Sist uke var det Vixen Blog Awards! Jeg startet kvelden på vors hos Stina, som var veldig gøy. Etter dette dro vi videre til prisutdelingen som var på Hotel Continental. Da jeg ankom fortalte Tsu at hun og Camilla hadde møt Michael Fassbender i heisen! Jeg ville også møte han og ble utrolig skuffet over at de ikke turte å spørre om bilde. OMG why!? I år hadde Vixen gjort prisutdelingen noe mindre og jeg likte det. Noe annet jeg synes var veldig kult, var at NYX Cosmetics som skal lanseres i Norge snart, hadde jenter som gikk rundt med kurver med leppestift og man kunne velge leppestifter. Jeg valgte noen Lip Creams og noen matte leppestifter! Så langt digger jeg dem! Det var en veldig fin kveld og neste års Vixen Blog Awards satser jeg på å vinne en pris. Det er jeg fast bestemt på, haha.


Noen av vinnerne av Vixen Blog Awards 2015

Årets skjønnhetsblogg | Agnes Lovise - Gratulerer så mye Agnes! Velfortjent :)

Årets bloggbusiness | Camilla Pihl

Årets blogger | Sophie Elise


 ( Se resten av vinnerne og flere bilder fra prisutdelingen på 730.no her )


Youtube's Jay-Z & Beyonce! Per Fredrik og Stina lol 

foto: Lars Askheim/Canon

Tsu slaying! 

foto: Farid Omer
My beauty gurls < 3! Gilan, Charlotte & Agnes Lovise 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3