26. juli 2015

Holiday | Family trip to Gothenburg

Hi Lovelies!


Før jeg dro til Nice, var jeg på en helgetur til Gøteborg med familien! Det var utrolig hyggelig. Vi bare slappet av og koste oss masse med god mat og drikke. Et barnslig høydepunkt var kanskje da vi besøkte Liseberg! Det var noen år siden sist, men det var fortsatt like gøy! Selv om jeg ikke turte å ta de sykeste karusellene - jeg har nok blitt gammel. Favorittene var FlumeRide og spøkelseshuset, jeg anbefaler alle å ta de attraksjonene. Spøkelseshuset var mye skumlere enn jeg noen gang hadde forestilt meg, så den er virkelig et must! Jeg vil også gi en stor shout out til Martin fra Live Nation som ga meg billetter til Liseberg! Tusen takk igjen < 3


Chibuike & Chinwe :)

Utsikten fra hotellet 




Mamma :) 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3