25. juli 2015

New hair | by Saffie Carew at Botea Salon

#Sponset
Hi Lovelies!


Før jeg dro til Nice, var jeg innom Saffie Carew at Botea salong hvor jeg fikk ordnet håret igjen. Denne gangen valgte jeg å ta fletter, fordi det er lettere og opprettholde med tanke på at jeg kommer til å bade når jeg er på ferie. Saffie er veldig flink til å flette og det tok henne bare 8 timer før vi var ferdig. For de av dere som aldri har flettet hår høres det nok mye ut, men det er ikke det. Håret ble så utrolig fint og jeg elsker fargen, lengden og alt ved det.

Hver mandag har Saffie tilbud på weave, hvor man får 10% rabatt. Pluss at leserne mine får 20% rabatt på pakken klipp/ettervekst hos Botea Salong Kirkeveien 65, husk å si at du har hørt det fra meg. Til vanlig koster klipp/farge1550,- og klipp/strip 2195,-.

Hvis det er noe dere lurer på anbefaler jeg dere å dra innom Botea Kirkeveien 65 eller ringe dem 45 03 98 04 // 21 68 63 35. De er kjempehyggelige og veldig hjelpfulle!








Ferdig! :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3