12. mars 2015

Lancôme | Khôl Hypnôse Waterproof #08 Vert Tuileries

Hi Lovelies!


Jeg bruker vanligvis ikke farget eyeliner, men det har blitt forandret på takket være Lancôme og denne supre videoen fra itsmyrayray! Jeg snakker om Khôl Hypnôse Waterproof #08 Vert Tuileries som er en blå-turkis farget, vannfast eyeliner. Og den er så lekker! Jeg har fått så mange komplimenter når jeg har brukt eyelineren, noe som gjør meg veldig glad. Du vet den følelsen når du sminker deg litt annerledes og ikke er helt vant til det? Da betyr de komplimentene mye! Haha.

#08 Vert Tuileries er en del av Lancôme sin vårkolleksjon French Innocence som er inspirert av våren i Paris. Jeg har paletten fra denne serien, som du kan sjekke ut her. I denne kolleksjonen hyller Lancôme alt som er fransk og feminint samt den enkle og elegante looken. Denne fargen kommer til å bli en del av Lancôme sitt Khôl Hypnôse Waterproof sortiment.

 
Eyelineren har en kremet formula som glir rett på øyet og ikke irriterer øynene under eller etter bruk. Praktisk og fint design, men pass på å ikke skru eyelineren opp for mye, for da kan jeg knekke lett. 

PS: Jeg vet ikke om dere har fått det med dere, men en av vårens hotteste trender er å matche sminke. Samme øyenskygge, mascara, leppestift eller neglelakk hvis du skjønner hva jeg mener. Denne eyelineren passer perfekt med et av øyenskyggen til My French Palette og jeg gleder meg til å prøve den matchende looken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3