15. mars 2015

Let's talk | Eyeliner Edition

Hi Lovelies!

I live for an amazing liquid eyeliner < 3 

Flytende eyeliner er en stor del av livet mitt og det høres kanskje ut som en sær ting å si, men det er sant! Jeg har alltid en flytende eyeliner i vesken. Når jeg trenger en touch up i løpet av dagen ligger den klar. Jeg sminker meg ikke uten å bruke flytende eyeliner over øyet og det er den letteste delen av sminkingen for min del. Hvis du søker på nett finner du mange forskjellige måter å påføre eyeliner på og hvilken side av øyet man skal begynne på.

Mitt tips til deg er, Gjør det du føler for! Gjør det som er lettest for deg. Personlig begynner jeg noen ganger ved våtkanten og drar streken nedover, mens jeg andre ganger drar oppover og noen få ganger begynner jeg på midten av øyet.

Glem aldri at øvelse gjør mester når påfører du eyeliner. Snart påfører du som en proff, og blir som meg, som tar eyeliner på tbanen når du ikke rekker å sminke deg ferdig før du må løpe ut av huset. Dessverre skjer dette oftere enn jeg liker. Haha!

Under kommer favoritt-eyelinerne mine. De som er lette. De irriterer ikke huden under eller etter bruk, har lang holdbarhet og ikke minst (det nesten mest viktigste), de gir en kraftig og fin svart farge.

Her kommer favorittene mine:  (*Jeg bruker bare flytende eyeliner i blyant form. )

L'Oreal Paris | Super Liner Perfect Slim 
Giorgio Armani Beauty |  Maestro Liquid Eyeliner
Nilens Jord | Soft Tip Eyeliner
L'Oreal Paris | Super Liner Blackbuster
H&M | Liquid Eyeliner 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3