15. feb. 2015

Lancôme | My French Palette ( Limited edition )

Hi Lovelies! 


Selv om jeg sminke meg hver dag synes jeg øyenskygge kan være veldig utfordrende. Dere som følger med ser at øyenskygge er noe av det jeg bruker minst, men fremover er dette noe jeg har lyst til å endre. For å gjøre overgangen litt lettere tenkte jeg at hvorfor ikke begynne med litt mer lette og nøytrale farger? Da kan det i det minste ikke gå så alt for galt. Inn kommer My French Palette fra Lancôme.


My French Palette er en limited edition-palett fra vårkolleksjonen til Lancôme, som heter French Innocence. Kolleksjonen er inspirert av våren i Paris og her hyller Lancôme alt som er fransk og feminint. Den enkle og elegante looken er som alltid er tilført en personlig vri, parisenners signatur. Før vi går inn på hva paletten inneholder la oss snakke om designet. For et enkelt men samtidig elegant design! Jeg liker hvordan det rosa, reflekterer mot sølvfargen og den franske kvinnen som vandrer i gatene av Paris. Jeg liker også at paletten ikke er så stor og at den er perfekt å ta med hvis du skal på reise og vil ha med noen øyenskygger du vet du kommer til å bruke. 


Alle øyeskyggene føles gode på huden og irriterer den ikke under eller etter bruk. De er lette å jobbe med, og ser superfine ut på! My French Palette består også av en veldig fin og bra øyenskyggekost som føles behagelig på huden, som er lett å bruke og som ikke røyter. Kosten sløser ikke med øyenskyggen hvis dere skjønner hva jeg mener?

 Paletten består av ni flotte fargenyanser.
Tre matte brun- og rosanyanser.
Tre shimmer brun - og rosanyanser.
Tre blåfargede øyenskygger - gjemt i et hemmelig rom.  

Under kan dere se swatches av alle øyeskyggene.




ps; Disse fargene passer perfekt til å brukes til smokey eyes også.



Veil pris. 590 kroner.  My French Palette kan kjøpes hos GlasMagasinet, Steen & Strøm Magasin eller på kicks.no, som sender til hele landet

4 kommentarer:

  1. De var veldig like urban decays Naked3 palette men boksen var jo helt nydelig da : )

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skjønner hva du mener! Ja, ikke sant :)

      Slett
  2. Aah, elsker fargene :D Var veldig hyggelig å møte på deg i dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg også! Det var veldig hyggelig å møte deg også <3

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3