19. feb. 2015

Kveldens episode av Bloggerne

Hi Lovelies!

Denne episoden av Bloggerne tror jeg er den episoden jeg har sett minst frem til! I denne episoden er jeg med på å arrangere halloweenfest med venninnene mine Flutura & Marianne. Det var en veldig morsom kveld. Jeg danset til og med og selv om jeg synes jeg er en okey danser på byen er det ikke noe jeg gleder meg til å se på TV. Jeg vet ikke helt om jeg vil at så mange skal se meg danse lol. Jeg kommer nok til å ha hendene foran ansiktet når jeg ser episoden med jentene. Under kan dere se flere bilder fra festen.



Jeg må også fortelle dere at Bloggerne har blitt solgt til SVT i Sverige!!! < 3 Hvor utrolig kult er ikke det!? Les alt om det her
  
Hvis du ikke har blitt med på Vinn makeup-time hos makeupartist konkurranse min, bli med her.

Jeg har også fått lov av TV 2 å gi leserne mine et spesielt tilbud, hvor dere kan registrere dere her å få prøve TV 2 Sumo gratis i 14 dager, helt gratis! HER.  Dere kan melde dere ut, innen fjorten dager har gått, uten kostnader. 


Husk Bloggerne ikveld på TV 2 bliss 21:30

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3