13. feb. 2015

Last Minute | Valentines Day Gifts

Hi Lovelies!


I morgen er valentinsdagen - en dag mange opplever som en kynisk dag laget for at folk skal bruke masse penger. Selv synes jeg det er en fin dag å vise dine kjære at du er ekstra glad i dem. 
  
Selv om dette innlegget handler fine gave du kan kjøpe til du er glad i, er det viktig å ikke glemme at det er tanken som teller. Det trenger ikke være veldig dyrt. Hjemmelagde gaver er også veldig fint å få. Under kan dere se mine gaveforslag.


Giorgio Armani Beauty | Sì EdT

Den perfekte valentins parfymen spør du meg! Sì EdT er en ny, lys og delikat tolkning av Sì, Giorgio Armanis hyllest til den moderne kvinnen. Hvis du liker de tidligere Si-parfymene vil du elske denne også.

Duften innledes med saftige noter av solbærsorbet og grønne pærer. Sitrusnotene italiensk bergamott, mandarin og neroli blandes deretter med noter av fresia, mairose, vanilje og patchouli.

Vichy | Ideal Body Body Balm
Kroppspleie er veldig viktig for meg og nå som vi er i en periode med kaldt vær, har huden min blitt tørrere og jeg elsker å bruke Body Baulm. Det er en fettkrem som absorberes fort inn i huden og lukter godt. Den gir huden fuktighet og næring. Den er hypoallergen.



Maybelline New York | Color Drama Intense Velvet Lip Pencil

Jeg elsker disse og lip linere/lip pencils er superhotte for øyeblikket! Jeg snakker om  Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencils, som er en kolleksjon med 10 matte lip pencils (jeg tror det er 10), som er matte. Jeg har syv stykker av dem og kolleksjonen varier fra lyse/nude farger til mørke farger ( rød, lilla, rosa osv )
Fargene er veldig fine og de har mye pigemtasjon og bra dekkevne. Maybelline done good!



Burberry | Body Gold Candle

Det kan aldri gå galt med duftlys. Over ser dere min første Burberry lol. Duftlyset er en limited edition versjon av parfymen Body Gold, som betyr at den lukter som Burberry-parfymen Body Gold.
Duftlyset er beriket med noter av blant annet grønn absint og naturlig rose. Designet er også veldig fint å se på, for å si det sånn.


The Body Shop | Wild Argan Oil Rough Scrub
Det er viktig å ta være på huden og denne oljebaserte kroppsskrubben fra The Body Shop etterlater huden myk og fin etter bruk. Den inneholder blant annet community fair trade arganolje og lukter veldig godt. En skubb renser huden og øker blodsirkulasjon.



 Vichy | Body Oil 3 Gull Olje

Denne oljen er perfekt når du vil gi kroppen både fuktighet og glød! Body Oil 3 Gull Olje er formulert med blant annet 10 vitale oljer, fine perlemorspigmenter i gull, kobber og bronze nyanser. Oljen gir næring og pleie til huden, imens den etterlater den gløende og fin. Den passer til alle hudtyper og kan brukes over alt, kroppen, håret og ansiktet. Det er så fint når man bruker det i håret og det skinner. Et lite tips er å blande den i foundationen din for å få ekstra glød.

Jeg tror denne kommer til å bli en must have denne sommeren.



Clarisonic | Aria
Hudpleieinvestering! Clarisonic lanserte i fjor en ny og mer avansert rensebørste: Aria, som er et verktøy for å bevare eller få vakker og velpleid hud. Sonic-teknologien med en frekvens på 300 svingninger i sekundet sikrer en effektiv rens, som er opptil seks ganger bedre enn vanlig ansiktvask. Clarisonic sørger for at huden blir skånsomt og effektivt renset. Den er vantett som betyr at du kan bruke den mens du dusjer. Hvem var det som sa at hudpleie er vanskelig?
Ikke minst blomster < 3 Disse er fra Mestergrønn < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3