2. juni 2016

Kiehl’s Event | Sneak Peek at upcoming products

 Hi Lovelies!


Jeg håper dere hatt en fin dag? Jeg har bare slappet av i det nydelige været.  Forrige uke var et på veldig koselig og intimt event med Kiehl’s hvor vi fikk jeg fikk se sommernyhetene deres! Etter presentasjonen fikk vi en hudanalyse og det viste jeg at huden min trenger mer fukt! Det var overraskende, jeg som føler jeg er så flink til å gi huden fuktighet. Jeg vil anbefale dere dra innom Kiehl’s, når dere får muligheten å ta en hudanalyse, det skal være gratis. Jeg synes det var veldig interessant å lære mer om huden min og hvilken hudtype jeg har. Under kan dere se nyhetene Kiehl’s kommer ut med fremover. Jeg var også så heldig å få med noen av produktene hjem, så jeg gleder meg til å prøve dem.


Kiehl´s | Smoothing Oil, Infused Leave-in Concentrate, Infused Conditioner & Infused Shampoo


Denne serien synes jeg var veldig spennende ettersom den er rettet mot folk som har tørt og krusete hår, noe jeg selv har. Det er en 3-trinnsserie som består sjampo, balsam og leave in concentrate. Alle produktene inneholder Argan og Babassu olje som er med på å beskytte håret og gjøre det mykt og gi den fukt. Kommer i butikk i slutten av juni


Kiehl’s | Cactus Flower & Tibetan Ginseng Hydrating Mist


Det er en fuktighetsgivende mist som i tillegg til å gi huden fuktighet, skal holde den frisk og avkjølt. Jeg prøvde den under eventen og den var god på huden og deilig avkjølende. Den hadde også en god og behagelig duft. Kommer i butikk i midten av Juli.



Kiehl´s | Close Shavers Squadron™ Smooth Glider Precision Shave Lotion (grå packing) 
Er et gjennomsiktig barberings gel for mengr, vi ble fortalt den er gjennomsiktig. Sånn at man ser nøyaktig hvor de barberer seg lol, denne tror jeg vil være fin til beina også. Den har en formula som skal være med på å beskytte huden fra razor burn inneholder blant annet Eucalyptus oljer som skal være med på å beskytte og holde huden frisk. Kommer i butikk i slutten av august.  

Kiehl´s | Age Defender - Eye Repair, Moisturizer & Power Serum
De kommer ut med en tretrinnshudpleie serie for men, som er spesial laget for å bekjempe aldringstegn og gi huden. Serien kommer i butikk i begynnelsen av August.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3