3. mai 2016

På besøk hos Douglas

Hi Lovelies!


Sist uke var jeg innom @douglasnorge hvor jeg var så heldig og få disse nydelighetene hjem.

Douglas | Aqua Powder palette  - nr.2Moschino | Fresh Couture, Douglas | Lost in Galaxy øyenskygge - Green, Douglas | Pinsel Starter børste Set

 Jeg visste faktisk ikke at Douglas hadde sminke eller børster, så det blir veldig spennende å test de! Har noen av dere prøvd Douglas makeup før? Jeg elsker designet på Moschino parfymen, som ser ut som en flaske med Jif. Den har en veldig god og sommerlig lukt. På torsdag skal jeg innom Douglas igjen å hente mitt Zoeva Rose Golden Complete Set Vol.1 sett som jeg selvfølgelig også gleder meg stort til å prøve teste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3