6. mars 2016

NYX Cosmetics | The Curve Liquid Eyeliner

Hi Lovelies!


Da jeg først så NYX Cosmetics | The Curve, var jeg veldig spent på om designet ville gjøre dette lettere å påføre eyelineren slik som de påstår!  Dere vet at jeg er en liner girl, så når det gjelder eyeliner har jeg høye standarder.

 
Jeg endte opp med å bli positivt overrasket. Den var enkel å holde i og holdt seg stødig i hånden min. Dette gjorde det lettere å påføre eyelineren og få et presist resultat. Eyelinerne innfridde rett og slett alle kriteriene mine. For det første er fargen virkelig jet black, som de sier. Den har en tynn tupp som gjør det lett å lage tynn og tykk winged eyeliner! Den tørker fort og smugder ikke i løpet av dagen. The curver liner har lang holdbarhet og er lett å fjerne med sminkefjerner og den irriterer ikke øyelokket under eller etter bruk.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3