1. juni 2015

My Makeup Brushes | Real Techniques

Hi Lovelies!


Som jeg nevnte i innlegget her, trenger man virkelig gode redskaper for å legge bra makeup og med redskaper snakker jeg selvsagt om sminkekoster. Denne runden kommer jeg til å snakke om sminkekostene mine fr Real Techniques, og en ting man aldri kan få nok av er sminkekoster!

Real Techniques børstene har fått kultstatus på internett og det er virkelig velfortjent. De må være noen av de beste børstene jeg noen gang har brukt. Børstene føles utrolig gode ut på huden, de er utrolig myke og er håndlaget av syntetisk hår og har utrolig god kvalitet. De røyter ikke og er 100% dyrevennlig.

Real Techniques har utrolige mange forskjellige børster og jeg liker at de er fargerike, så alle finner noe av de liker og trenger. Du kan sjekke ut utvalget her.


Essential Foundation Brush 
 Den kan brukes til å påføre foundation, men jeg har aldri brukt den til det, men jeg bruker den når jeg skal påføre/blande ut concealer.

Domed Shadow Brush
 Denne kosten bruker jeg til å påføre øyenskygge med, men den er også veldig fin til å duse ut øyenskyggen.


Multi Task Brush
 Denne børsten brukes til å påføre pudder, solpudder eller blush. Den kan sikkert også brukes til å påføre foundation, men det har jeg aldri gjort.

Foundation Brush
 Denne bruker jeg til å påføre foundation med.


Real Techniques børstene begynner fra 59 – 379,- og kan kjøpes hos coverbrands.no


Slenger også ved et bilde hvor jeg møtte de fantastiske Pixiwoo jentene, på en skjønnhetsevent for Masq for noen måneder siden! Et utrolig hyggelig møte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3