31. mai 2015

Tom Ford Beauty | 02 Toasted Sugar Nail Lacquer

Hi Lovelies!


Herregud for en vakker farge fra Tom Ford Beauty! Jeg snakker om 02 Toasted Sugar Nail Lacquer. Det er en fantastisk nude-farget neglelakk og min første neglelakk fra Tom Ford, men det blir ikke den siste! Fargen bare stråler på huden min og jeg tror det er en farge de fleste kler, men at den vil se ekstra bra ut når sommeren kommer og man har fått en fin tan.


Toasted Sugar var veldig lett å påføre, selv om børsten er liten, som kan få en til å tro at det vil gjøre påføring vanskelig. Slik er det altså ikke det. Det er superlett og går raskt. Det er også fordi at selve neglelakken er lett å jobbe. Den er ikke for tykk eller for tynn. Neglelakken ble tørr fort og det er veldig viktig for meg, ettersom jeg ofte tar på neglelakk når jeg har dårlig tid.  Toasted Sugar har en glossy finish og på bildene har jeg 3 lag på neglene. Jeg har brukt neglelakken en stund og den har holdt seg veldig fin, ikke flasset av eller chippet. 


Tom Ford sine neglelakker inneholder også teknologi som gjør at neglene puster selv om man har på neglelakk, selv om produkt koster litt er det verdt investeringen.


Veil pris. 300,- 02 Toasted Sugar kan kjøpes hos Gimle Parfymeri eller via nettbutikken deres parfymeri.no, som sender til hele landet

1 kommentar:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3