8. jan. 2015

Nails of the day | Lancôme Vernis in Love Rose Bagatelle‏

Hi Lovelies!

Nytt år nye negler! Jeg satt og tenkte på hvilken farge jeg ville ringe inn det nye året med og kom fram til at rosa alltid er en klassiker. Jeg endte derfor opp med  Lancôme Vernis in Love Rose Bagatelle, som er en mørk rosafarge.

Rose Bagatelle var veldig lett å påføre, den har en vid børste som gjør det at det går fort og lett, og fordi selve neglelakken i seg selv er lett å jobbe. Den er ikke for tykk eller for tynn. Lakken tørker fort og det er et must for meg. Den etterlater neglene med en fin shine. På bildet har jeg 2 lag på neglene, og du trenger ikke mer enn det ettersom lakken har mye pigmentasjon. Så lenge jeg har hatt lakken på neglene, som er et par dager, har de holdt seg fine og ikke chippet.
  
 Lancôme  har alltid så fint og klassisk design på alle produktene sine! Jeg elsker det!
  
PS: Visste dere at Vernis in Love serien er det perfekte komplementet til leppestiftserien deres Rouge in Love. Som betyr at du kan finne neglelakk og leppestift som er samme farge! The perfect match. 


Veil. pris: 165,- Rose Bagatelle kan kjøpes hos GlasMagasinet, Steen & Strøm Magasin eller på kicks.no, som sender til hele landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3