28. nov. 2014

Rituals Cosmetics | Event

Hi Lovelies!


Forrige uke var jeg på event med det nederlandske merket Rituals Cosmetics. Først ble vi hentet med bil og inne i bilen lå det et nettbrett hvor vi fikk se en kort film om Rituals. I bilen lå det også en liten goodiebag som gjorde det mulig for oss å prøve produktene mens vi så på filmen. Jeg prøvde en håndkrem i bilen som jeg var veldig fornøyd med.( den het Ginkgo's Secret )
Vi ble kjørt Fornebu S senter hvor Rituals har åpnet sin første butikk i Norge.






For dere som ikke har hørt om Rituals før er det et nederlansk merke som ble langet av Raymond Cloosterman i 2000. De fokuserer på kropp og velvære og kolleksjonene er inspirert av Østen.

Rituals sier at "hver gammel visdom har sine egene, spesielt utvalgte ingredienser og særegne fordeler. Vi kombinerer disse med innovative teknologier for å skape en unik måte å oppleve disse gamle østlige tradisjoner, som din egen private Hammam, balansere Yin og Yang energier med Tao eller dyppe i ayuvedic filosofi med te, kroppsskrubb eller aromatiske oljer". Les mer om Rituals her.











 Jeg swatches noen av leppestiftene deres! De var veldig fine, jeg endte opp med leppestiften som het Nude Beige. Sjekk den ut via face of the day her.



4 kommentarer:

  1. Wow så flott det var der!
    Og de leppestiftene du swatchet- OMG så fine farger!

    Jeg har testet det dusj skummet, Dwali Delight, hehe, luktet og føltes veldig bra, men det var akkurat som om jeg tok en dusj med barberskum på kroppen =P
    Hvis du noen gang har testet gilette sine barberskum, så kan du forestille deg å ta en dusj med det i konsistensen :P

    Ah, men anywho- så utrolig gjennomført det eventet virket, håper du koste deg max!
    God helg fina =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig fint! Nå må jeg få prøve Dwali Delight asap! Høres utrolig bra ut :)

      Ha en fin søndag :)

      Slett
  2. I have no idea what you are saying, but I love the photos. Every time I enter a RITUALS shop it feels like paradise :D

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3