25. aug. 2014

The Body Shop Wild Argan Oil Event

Hi Lovelies!


Forrige uken var jeg på event for den nye serien til The Body Shop, som heter Wild Argan Oil.

Eventet ble holdt på butikken deres i Torggata som for anledningen var pyntet i inspirasjon av Wild Argan Oil, som er fra Marokko. Stedet fikk en veldig kul og fin stemning. The Body Shop hadde stelt istand med god mat og drikke og stands hvor vi kunne teste produktene, og få håndmassasje. Noe vi begge gjorde (det var utrolig deilig!)



The Body Shop Norge hadde invitert 2 stykker fra hovedkontoret i London, som fortalte oss om den nye seien serien. Vi fikk se en inspirende video om historien bak Wild Argan olje og om en kvinnene som jobber med den.  Dere burde se den.


 Mamma < 3 


Vi fikk prøve produktene og førsteinntrykket mitt var at de både lukter godt og føles bra på huden. Serien består av 9 produkter: Body butter, Golden radiance oil, Bubble bath, Body scrub, body lotion, Shower gel, Soap body focus, Miracle balm & Lip tin. Jeg fikk med meg noen produkter fra serien hjem og jeg gleder meg til å prøve de og fortelle dere hva jeg synes.





1 kommentar:

  1. Å det så helt magisk ut, jeg fikk invitasjon jeg også, synes den lille boksen med body butter luktet sååå godt. Koselig at du tok med deg mammaen din da <3

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3