22. aug. 2014

Ecco #CS14

Hi Lovelies!


På tirsdag var jeg på et utrolig morsomt event med Ecco, som har kommet ut med en ny trendy sneaker-serie. Den heter CS14 og er laget for barn, damer og menn. Skoene er retroinspirerte og utrolig gode å gå i. Sjekk ut kolleksjonen her.

Vi hadde en workshop med Ecco, hvor vi fikk muligheten til å redesigne CS14. På bilde over ser du hvordan skoen originalt ser ut. Det var mye vanskeligere enn jeg trodde å komme opp med et design til skoen, men ved hjelp av google fikk jeg litt inspirasjon. Sånn, nå kan jeg endelig skrive skodesigner på CV'en. Haha!

Superflinke John Andre Hanøy, som er kunstner en av Norges beste stylister, airbrushet skoene for oss. Jeg var ikke modig nok til å prøve selv. Han fikk det til å se lett ut, men det tror jeg det ikke er for meg. Han kom også opp med kule ideer og tips. En fantastisk kul dag!

 Jeg skal begynne å designe skoen min < 3


 Her ser du ferdig airbrushet sko og veske fra Ecco. 


 Kirsti sine sko ble så utrolig kule!


 De blir sprayet hvite :)



Sånn skal skoene se ut tilslutt, jeg gleder meg så mye til å få dem! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3