7. juni 2014

Maybelline Norge Baby Lips Event

Hi Lovelies!


På onsdag var jeg på Baby Lips pressemøte med Maybelline Norge, vi fikk informasjon om den nye leppepomaden som har vært i butikk siden mai. Baby Lips med SPF 20 gir opptil 8 timers fuktighet og kommer i 6 varianter: Jeg har hørt utrolig mye bra om leppepomaden, så jeg gleder meg til å endelig prøve den selv. Det kommer en anmeldelse når jeg har fått prøvd den. Senere på kvelden hostet Maybelline Norge en Baby Lips fest og det var utrolig morsomt med konkurranser, sukkerspinn som jeg ikke har spist på evigheter og photo booth!






Tina Munkvold fra Spalt Pr & Cathrine Stabel fra Maybelline Norge


Man kan også bruke Baby Lips som highlighter og blush. Noen av Baby Lipsene er blanke og noen av dem har farger som gir et diskre look på huden.

Ane fra Maybelline Norge

DJ Cloudbusting spilte bra musikk under festen

Chinyere & Nastaran

Birgitte fra Maybelline Norge

Maja, Linnea Dale & Rune Nilssen foran photo boothen 

Iselin Heffermehl fra Maybelline Norge 


 < 3

2 kommentarer:

  1. This looks so fun! I absolutely love baby lips. The Dr. Rescue one in mint is my favorite. I am definitely a new reader of your blog. I love it :)

    -Tatianna of Indi(VIS)ual

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3