7. jan. 2017

Urban Decay | Naked Ultimate Basics Eyeshadow Palette Review & Swatches

Hi Lovelies! 
#presseprøve

Da jeg først så en sniktitt av denne paletten på instagram så kom det ut et lite skrik.  Fordi selv om jeg er glad i farger, elsker jeg en bra nude basert øyenskygge palett og det har Urban Decay skapt med Naked Ultimate Basics. Da jeg fant ut at alle øyenskyggene i paletten var matte, måtte jeg sette meg ned litt lol.


Før jeg begynner å snakke om selve paletten, så vet dere hvor mye jeg setter pris på nydelig design. Så la oss ta et sekund å se på paletten, den er nydelig, og ikke minst veldig blogg og instagram vennlig lol. 


Naked Ultimate Basics inneholder 12 nye matte øyenskygger, og i sann Urban Decay stil er de veldig pigmenterte. De er lette å jobbe med og ikke minst har de lang holdbarhet. Jeg har brukt paletten både i Norge og Nigeria som nå har 2 forskjellige klimaer og kvaliteten på øyenskyggene holder likte godt i begge klimaene. Selv om alle fargene er nydelige, så er favoritten Extra Bitter. Det er en farge som skriker Chioma, lol. Du tenker kanskje at disse fargene er litt kjedelig, men dette er en palett som passer både til hverdags og fest, det kommer bare helt an på hvordan du påfører øyenskyggene.  

fra venstre: Blackjack, Magnet, Lockout, Faith, Extra Bitter, Pre-Game, Blow, Nudie, Commando, Tempted, Instinct & Lethal

Her har jeg på meg  Lethal & Extra Bitter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3