6. jan. 2017

Finalist i Vixen Blog Awards! < 3

Hi Lovelies!


Igår fikk jeg helt fantastiske nyheter om at jeg er finalist i Årets beautyblogg kategorien på Vixen Blog Awards! Jeg er så utrolig glad, dette betyr mye for meg! Det viser også at dere virkelig setter pris på det jeg holder på med og brenner for! Jeg har ekstremt lyst til å vinne og det føles sinnsykt å være i finalen. Jeg er i finalen med blant annet Celina, Gilan og så mange flinke beautybloggere så dette blir tøff konkurranse. Nå blir det å finne antrekk til finalen!

Tusen takk igjen for at du stemte på meg! Jeg digger dere!

I am in the finale for best Norwegian Beautyblogg! < 3 Thank you so much for voting for me

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3