29. des. 2016

Makeup Inspo | New Years Glam

Hi Lovelies!



Det kan være vanskelig litt vanskelig å vite hva slags look man vil gå etter på nyttårsaften! Her kommer en look, jeg føler passer veldig bra til å starte det nye året i. 


Ansikt
Guerlain | Meteorites Base Primer
Yves Saint Laurent | Touche Èclat Le Teint – B70 Mocha
 bareMinerals | Highlighter & Concealer - Dark / Deep 
MAC Cosmetics | Select Cover-Up – #NC42
Limited-edition Tarte Cosmetics™ x MakeupShayla | Contour Palette nr. 3
MAC Cosmetics | Matchmaster concealer – 9.0
 Laura Mercier | Mercier Translucent Loose Setting Powder
 Colorescience | Pressed Mineral Foundation Compact – Deep Mocha
MAC x Mariah Carey – My Mimi highlighter
Urban Decay | Afterglow Highlighter - Sin  




Øyenbryn
 Anastasia Beverly Hills | Brow Wiz – Dark Brown
 MAC Cosmetics | Brow Set - Clear

Øyne
Bobbi Brown | Long-Wear Eye Base - Medium to Dark 
Urban Decay x Gwen Stefani Eyeshadow Palette – Blackout
NYX | Liquid Crystal Liner – Crystal Gold (Leste på siden av eyelineren, etter at jeg hadde brukt den. At den ikke skal brukes rundt øye området. De burde ha merket dette MYE bedre, la merke til at øyelokket ble irritert når jeg påførte den. Det er synd, fordi den er en god eyeliner.)
Duo | Vippe lim
Duff Lashes | Premium 3D Faux Mink Collection – Viva Glam



Blush
 Guerlain | Terracotta Bronzing Powder - 09 Intense

Lepper
Giorgio Armani Beauty | Ecstasy Lacquer Lip Gloss - 202

Jeg hadde satt utrolig pris på om du vil stemme på meg som Årets beautyblogg her < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3