28. des. 2016

Et friskt Pust | Lancôme - Énergie de Vie

Hi Lovelies!
#presseprøver

Hvis du ønsket deg hudpleie til jul og ikke fikk det, eller er på jakt etter ny hudpleieprodukter anbefaler jeg dere virkelig Lancôme sin Energie de Vie serie! Hvis du følger meg på youtube, eller snapchat: chiomaoslo har du nok fått med deg hvor glad jeg er i denne serien. Det er ikke ofte man digger hvert produkt fra en serie, selvfølgelig er noen produkter man liker best som får 6+ men ingen av produktene får 6- lol.

Énergie de Vie serien består av 3 produkter som lover å gi huden din en engergi boost og masse fuktighet. Noe produktene virkelig gjør, det er fordi de blant annet inneholder citronmelisse som er med på å berolige huden, gojibær som er med på å styrke hudens forsvar og gentianrod som inneholder spesifikk sukker som er med på å gi huden energi. Produktene som har en god og behagelig duft er veldig lette på huden og gir den en herlig glød.


Lancôme | Énergie de Vie - Overnight Recovery Sleeping Mask
En fantastisk nattkrem, personlig så bruker jeg denne på dagen også hvis jeg føler huden trenger ekstra fuktighet. Jeg liker veldig godt hvordan den kjøler ned huden, når den påføres. Overnight Recovery Sleeping Mask er veldig enkel å bruke, du bare påfører et tynt lang av gel-kremen på huden. Så lar du kremen gjøre resten og du våkner opp god og myk hud.


Lancôme | Énergien de Vie - Smoothing & Plumping Pearly Lotion

Da jeg først så dette produktet var jeg litt skeptisk fordi de kaller det en lotion, men produktet er flytende. Så jeg skjønte ikke helt hvordan dette skulle gi huden min like mye fuktighet som en tjukkere lotion evt vil gjøre, men det gjorde den faktisk. Når jeg leste pressemeldingen stod det at dette var en lotion som var laget med en lettere formel for de som ønsket det. Da ga ting litt mer mening lol. Dette er en bra dagkrem som gir huden glød og fuktighet. 

Lancôme | Énergie de Vie - Smoothing & Glow Boosting Liquid Care

Denne er fantastisk, det er et alt-i-et hudpleie. Frisk som en lotion, konsentrert som et serum og fuktgivende som en krem. Den gjør huden din så myk og god! Jeg forstår virkelig hvorfor den vant beste fuktighetskrem under Elle sin 2017 International Beauty Awards

Jeg hadde satt utrolig pris på om du vil stemme på meg som Årets beautyblogg her < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3