6. sep. 2016

Yves Saint Laurent | Touche Èclat LeTeint #B70 Mocha Review




Dette er en foundation som har fått mye hype i hele beauty-verden, og jeg var veldig spent på om den ville innfri eller om det bare var hype. Dere kan se en liten first impression av foundationen i videoen under på blogginnlegget (fra 03:22 ) Jeg var litt skeptisk på begynnelsen, men som dere ser i slutten av videoen var jeg forelsket. Dette er et av de beste foundationene jeg noen sinne har brukt og jeg skal fortelle dere hvorfor.

Yves Saint Laurent | Touche Èclat Le Teint #B70 Mocha er bae, fordi den er pigmentert og har en konsistens som gjør det lett å påføre og å jobbe med på huden før den etterlater deg seende flawless ut! Du kan selv velge om du har lyst på medium eller om du vil bygge opp til full coverage uten at den ser cakey ut på huden. Foundationen gir huden en naturlig glød. Jeg liker også veldig godt at man har mulighet til å kjøpe den i forskjellige undertoner. Selv bruker jeg #B70 og B= Nøytral undertone. Den finnes også i BD = Varm undertone og BR = Kald undertone.

Som vanlig må jeg gi en liten shout-out til YSL sitt design team, fordi det alltid ser så elegant ut. Jeg har ikke lagt opp et bilde av det, men det er veldig viktig å nevne at foundationen har en pumpe. Det gjør virkelig livet lettere, jeg misliker foundationer som ikke har pumpe, fordi det gjør prosessen med å få ut produktet unødvendig vanskelig. Det er så upraktisk!



Har noen av dere brukt Yves Saint Laurent | Touche Èclat Le Teint? Hva synes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3