24. mars 2016

Urban Decay | Sheer Revolution Lipstick - Walk of Shame

Hi Lovelies!


Dere vet jeg elsker en heldekkende leppestift, men det er mange av dere som liker mer naturlige leppestifter som søsteren min! Da anbefaler jeg dere sjekke ut Urban Decay sin Sheer revolution serie, som består av 12 farger. 


Disse leppestiftene har mye pigmentasjon for å være sheer leppestifter, samtidig som de gir et naturlig resultat! De er veldig behagelige på leppene og holder dem myke og fuktige en lang periode, fordi de blant annet inneholder avokadooljer og sheasmør. Walk of Shame er en nudefarget leppestift, som kanskje kan se litt for hvit ut på min hudtone hvis jeg påfører for mye! Hvis sheer leppestifter er noe for deg, burde du definitivt teste ut denne serien.  

Hvis matte leppestifter er favoritten, kan du sjekke ut anmeldelsen  min av Urban Decay sin Matte revolution.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3