25. mars 2016

MAC Cosmetics | Flamingo Park Collection

Hi Lovelies!


For et par uker siden lanserte MAC sin nye kolleksjon, Flamingo Park! Det er en leken kolleksjon, som for det meste består av rosanyanser. Den passer alle hudtoner, seriøst, alle kler rosa! Kolleksjonen, som er relativt stor inneholder noen nye produkter mens andre finnes fra før av i Mac sitt sortiment. Jeg synes også pressebildene til kolleksjonen er utrolig søte. 


Jeg har en leppestift og øyenskygge fra kolleksjonen, men jeg skal garantert sjekke ut resten, spesielt blushene som ser helt fantastiske ut! 


Bird's Eye View | Øyenskygge (satin finish )
 Jeg elsker denne øyenskyggen med sin nydelige, hot magenta-farge. Den er veldig lett å jobbe med, veldig pigmentert og har lang holdbarhet!

 Flocking Fabulous | Leppestift ( creamsheen/pearl finish ) 
Dette er en veldig fin korallrød farge, som er veldig behagelig på leppene, lang holdbarhet og pigmentert! Denne blir nok brukt mye i vår. 

fra venstre: Flocking Fabulous & Bird's Eye View 

Her har jeg på Bird's Eye View! 

Under kan du se resten av kolleksjonen! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3