4. mars 2016

Elizabeth Arden | Eight Hour® Cream Skin Protectant Nighttime Miracle Moisturizer

Hi Lovelies!


Si hei til bestevennen min! Jeg snakker om Elizabeth Arden | Eight Hour® Cream Skin Protectant Nighttime Miracle Moisturizer. Dette er en fet nattkrem, når jeg sier fet mener jeg fet! Jeg må si at selv om det er en fet krem, føles den lett på huden. Den har en mild lukt av lavendel. Kremen hjelper mot tørr og skadet hud. Etter at vi hadde utrolig kaldt vær i Oslo -19 for noen måneder siden, ble huden min veldig påvirket av dette og jeg slet med tørr hud. Denne er en keeper, og hjalp meg. 


Kremen tilfører fukt umiddelbart, og ikke sånn overfladisk fukt at du blir tørr med en gang, men en fukt som trenger inn og etterlater huden din myk og med en fin glød en god stund! Den inneholder blant annet sheasmør som er med på å gjøre huden myk og forbedre hud kvaliteten din og Vitamin E som er en antioksidant som er med på å beskytte huden mot miljøskader. Selv om det er en nattkrem, har jeg brukt den på dagen de dagene jeg har følt at jeg trenger ekstra fuktighet til huden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3