3. mars 2016

Backstage with L'Oréal Paris, Redken & Adam og Eva | OSLRW AW16‏

Hi Lovelies!


For 2 uker siden, var det Oslo Runway AW16! Jeg var innom den første dagen for å se på litt sminke og hår-looks backstage! Både Loreal Paris og Redken/Adam og Eva hadde egne lougne-områder i år, som var veldig kult! Jeg synes det er kjempekult at Norge har noe som Oslo Runway, hvor norske designer får vist frem klærne sine! Også på operaen, en fantastisk location! Etter å ha deltatt også i fior, kan jeg med hånden på hjertet si at de har steppet opp gamet sitt! Det var veldig bra! 

Først var jeg i loungen til Redken & Adam og Eva for å se på håret til Moods of Norways modeller. 


Redken har lansert en ny serie for folk med krøllete hår som heter Curvaceous, som jeg er veldig spent på å prøve! De har også ny talsperson Jetta, som er helt nydelig!  

Jeg elsker at sminken til Johnnylove var så simpel. Superkult! Se på eyelineren!

Flinke Sara Rostrup er offisiell makeup artist for L'Oréal Paris, Norge stod for sminken på alle visningene. 

Vi fikk også se saker fra kommende vårlansering og jeg var spesielt interessert i deres nye True Match™ Lumi Cushion Foundation. Den finnes i tolv farger, så jeg var veldig gira, men til min skuffelse fikk jeg vite at de bare skal lansere fire farger i Norge. Hvorfor!? 

Noe positivt var at neglelakkene deres fått en liten oppgradering, nytt eksklusivt design, større flaske, større børste og forbedret formula. Jeg prøvde og synes den var veldig bra, lett å påføre og tørket fort! Fargeutvalget er veldig fint!

Så kommer denne nydelige leppepaletten som kommer i 2 forskjellige paletter, nude eller rød. Paletten inneholder seks nyanser og formulaen på leppestiftene er fra Color Riche-leppestiftene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3