25. feb. 2016

NYX Cosmetics | Soft Matte Lip Cream Review and Swatches - Monte Carlo, Copenhagen, Cannes & London

Hi Lovelies!


Da jeg var på møte med NYX, fikk jeg en goodiebag med noen av produktene deres for å teste og et av produktene jeg falt pladask for var Nyx Soft matte lip cream! Dere vet jeg har en svakhet for alt som er matte! Jeg skjønner virkelig hvorfor helt internett har falt for disse og hvorfor de får så utrolig mye hype! Noe jeg lurte på var om det var leppomade, lip gloss eller leppestift, men den er en blanding og har egenskaper fra alle tre! Jeg har Copenhagen, Monte Carlo, Cannes & London. Jeg liker også at alle lip creamene er oppkalt etter forskjellige byer, og venter i spenning på Oslo da!

Lip creamene har en veldig kremete formula, som føles god på leppene. De er lette å påføre, men det tar et par minutter før de blir helt matte! De er overraskende pigmenterte, har fin holdbarhet og lukter fantastisk. Jeg har sett noen sier at leppene blir veldig tørre etter et par timer, men kjenner meg ikke igjen i dette. Hvis det er en ting jeg har å utsette, er det at jeg kunne ønske den fantes i større flaske! Det gikk fort tomt, men det kan være at jeg har brukt de for mye! Ellers er jeg veldig fornøyd med disse og kommer definitivt til å skaffe meg flere, med tanke på at det finnes over 30 forskjellige farger i denne serien. Er det noen farger dere anbefaler meg å kjøpe?

fra venstre: Monte Carlo, Copenhagen, Cannes & London

Monte Carlo 

Copenhagen 


 Cannes 

London 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3