1. des. 2015

World Aids Day | MAC Cosmetics Viva Glam


Hi Lovelies!


I dag er det verdens Aids dag. MAC donerer 100% av salget på deres Viva Glam leppestifter og lipglosser til The MAC Aids fund som de startet i 1994 og i alt har de tjent $400 millioner dollar, som skal hjelpe barn, kvinner og menn påvirket av HIV/AIDS rundt om i verden. 


Jeg har tatt frem noen mine egne Viva Glam leppestifter! Det er fint at vi kan hjelpe mennesker rundt om i verden, ved å kjøpe disse leppestiftene.

Visste du at Aids er den andre største årsaker til dødsfall til ungdom/unge voksne idag? Det er helt sykt og jeg får vondt i hjerte når jeg hører om folk på min alder som ikke beskytter seg selv, eller bare tenker at det viktigste er å passe på å ikke bli gravid. Det å bli gravid er ikke det verste som kan skje. Du kan få HIV eller andre seksuelt overførbare sykdommer! Jeg synes det er bra at MAC og andre bedrifter har et så stor fokus på Aidsdagen! Det er utrolig viktig. 

Visste du at ved å kjøpe Viva Glam leppestift/lipgloss
*Gi frisk frukt , grønnsaker, og dagligvarenødvendigher
til en mor og barn berørt av hiv for en hel uke
* Kjøpe 254 kondomer til å forhindre overføringen av Hiv
* Gi et rent og trygt sted å sove for to netter for en person med HIV / AIDS
*Kjøp et par skole sko for et barn som har blitt foreldreløse av AIDS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3