30. nov. 2015

Tom Ford Beauty | #12 Nude Vanille Lipstick

Hi Lovelies!


Dette er min første leppestift og garantert ikke siste fra Tom Ford Beauty!  Jeg har sett at han har kommet ut med en ny lip &boys-kolleksjonene og en av leppestiftene er oppkalt etter Drake, som jeg tror jeg må ønske meg til bursdagen min om et par uker. Eller kanskje noen av fargene fra den matte serien. Sånn. Over til det innlegget skal dreie seg om, nemlig den lekre nude leppestiften fra Tom Ford Beauty, som heter #12 Nude Vanille


#12 Nude Vanille er en nydelig nude/beige-farget leppestift med rosa undertoner. #12 nude vanillie inneholder sjeldne ingredienser som soyaekstrakt, brasiliansk murumurusmør og chamomilla blomsterolje som gjør at leppestiften har en nydelig kremet konsistens som igjen gjør leppene myke, og holder dem fuktige og fine hele dagen. Leppestiften glir lett på leppene, uten å sette seg i de naturlige linjene man har i leppene. Pigmentasjonen er så fantastisk! Ikke at jeg forventet noe annet, men holdbarheten er lang og ser du ser super ut hele dagen!  


Bare ta et minutt å se på det vakre designet, jeg elsker hvor elegant svart og gull passer sammen. Det er så eksklusivt og den lekre TF logoen på lokket og på selve leppestiften er prikken over i en! Elsker det!


Leppestiften er relativt dyr (425,-), men jeg føler det er verdt det. Dette er kvalitet. Tom Ford Beauty selges eksklusivt hos Gimle Parfymeri i Oslo, men de har også en nettbutikk som sender til hele Norge. Parfymeri.no

< 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3