22. nov. 2015

New in | MAC Cosmetics


Hi Lovelies!


Jeg tenkte jeg skulle vise dere de nyeste produktene mine fra MAC Cosmetics! Jeg har brukt highlighteren en god del og jeg elsker den! Den ser fantastisk ut på. Maskaraen har jeg ikke fått prøvd ennå, og de andre produktene har jeg bare lekt litt med. Så, jeg gleder meg til å få testet produktene ordentlig sånn at jeg kan fortelle dere hva jeg synes om dem.


MAC Cosmetics | Mineralize Skinfinish - Global Glow
En utrolig nydelig bronze  highlighter, den ser så bra ut på huden! Den gir deg en fin og naturlig glød!

MAC Cosmetics | Eyeshadows fra venstre  Swiss Chocolote ( Matte ) & Sketch ( Velvet)
Swiss Chocolate er en nydelig mørkebrun øyenskygge og Sketch er en nydelig mørke lilla/ burgunderfarget øyenskygge med litt shimmer. Begge passer utmerket til sesongen vi er i nå.

MAC Cosmetics | Extended Play Lash Mascara
Denne maskaraen har jeg ikke prøvd ennå, men den ser veldig fin ut! Jeg har også lest veldig mange fine anmeldelser av denne på nett, så jeg gleder meg til å begynne å bruke den! Sjekk designet, jeg digger blåfargen.


MAC Cosmetics | Lipsticks fra venstre - D for Danger (Matte), Russian Red (Matte) & Runway Hit (Retro Matte )
D for Danger er en nydelig burgunder farget leppestift, Russian Red en klassisk mørke rød leppestift, mens Runaway Hit en nydelig rosa/beige leppestift med litt coral undertoner.

Sponsede produkter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3