15. nov. 2015

Julegavetips | Urban Decay Build Your Own Palette

Hi Lovelies!


Fremover kommer det en del julegavetips her på bloggen, og du kan få idéer enten du sliter med hva du skal kjøpe eller hva du skal ønske deg!
  
Først ute er spesielt til alle beautyjunkiene der ute, som har all verdens sminke bortsett fra sin egen palett kanskje? Urban Decay har noe som heter "build your own palette" og navnet sier seg selv. Man kjøper en tom paletteske, så kjøper man 4 single øyenskygger som man setter inn.  En palett eksklusivt laget til deg eller en du er glad i, som det bare finnes 1 av! Hvis det er noe du bestemmer deg for å gjøre, husk å undersøk hvilke farger hun eller han liker før du lager den og kom på et stilig navn! Jeg skulle ønske jeg ikke lagde min selv lol, men at noen overrasket meg.


Paletten min heter Urban Decay | Chioma og består av fra venstre - Lounge, Riff, Fireball & Sideline


sponset palette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3