12. okt. 2015

Event | Cosmica Body

Hi Lovelies!


For et par uker siden var jeg på event med Cosmica, hos Spalt PR hvor jeg fikk se nyhetene i kropps-sortimentet deres. Jeg fikk teste produktene under eventen, som kjentes deilige på huden og luktet svært godt.

Det er viktig å ta vare på huden. Det å ikke gi huden fuktighet gjør at den blir og ser eldre ut fortere. Spesielt viktig er det å gi huden fuktighet nå som vi er på vei i en kaldere periode, ettersom kulden er med på å tørke ut huden vår.


Daily Care

Cosmica forteller at Daily Care er en effektiv hudpleieserie spesielt utviklet for å gi rask og effektiv fuktighet til kroppen. Serien består av body lotion, såper, deodoranter, og hånd- og fotkremer. Denne serien finnes for både for mennesker med tørr hud og normal hud. De rosa produktene er spesielt for de av oss med tørr hud, mens de blå produktene er til normal hud. 




Sense & Care

Cosmica forteller at Sense & Care serien, som består av fuktighetskrem og dusjsåpe er for dagene man ønsker noe litt ekstra og vil skjemme bort kroppen litt. Jeg fikk prøve produktene under eventen og de lukter fantastisk. Duftene i serien er Neroli Blossom og Wild Honey, jeg liker også det søte 
designet med blomstene.

Produktene til Cosmica selges på apoteket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3