4. aug. 2015

My summer perfume | Giorgio Armani Acqua Di Gioia Jasmine EdP

Hi Lovelies!


Sommerens fineste parfyme kommer fra Giorgio Armani! Er jeg den eneste som skifter parfyme etter sesongene? Min sommerparfyme, som er meg er kanskje også er årets beste parfyme og heter Acqua Di Gioia Jasmine EdP.


Acqua di Gioia Jasmine har en frisk, feminin og sensuell duft, med toppnoter av blant annet Primo Fiore Sitron, grønn galbanum-ekstrakt og grønt eple gir den friske lukten. Med hjerternoter av sjasmin og appelsinblomster gir parfymen en feminin og sensuelle lukt, mens bunnoter av myk musk, søtt sedertre og et snev av brunt sukker bidrar til det søte.


Acqua di Gioia Jasmine har alt jeg ser etter i en parfyme, nydelig duft, lang holdbarhet, et flott og elegant design. Se på flasken og den vakre grønnfargen. Jeg har aldri fått så mange komplimenter på hvor godt jeg lukter som når jeg bruker denne. Og det er, som alle jenter vet, noe en hver jente liker, unnskyld, ELSKER å høre!


Parfymen, som kom ut i mai, er en limited editon. Litt synd, da jeg syntes er den er så fantastisk. Jeg tror jeg må hamstre!

Hva er din sommerparfyme?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3