5. mai 2015

Lancôme | Teint Miracle Concealer 01

Hi Lovelies!


I det siste har jeg fått mange kommentaren på sminken min og flere har sagt at jeg har så fin glød! En av de grunnene er takke være Lancôme Teint Miracle Concealer | Natural light Creator Bare Skin Perfection Perfecting Concealer Pen: 01  ( for et navn lol ) 

Den kan både brukes som concealer eller highlighter som jeg bruker den som.

Den er lett å jobbe med, og gir huden en veldig fin glød som holder seg matt og fin hele dagen. Concealeren Irriterer ikke huden under eller etter bruk og føles utrolig lett ut på huden. Den er olje- og parfymerfri og passer til de med sensitiv hud. Teint Miracle Concealer inneholder blant annet mikropartikler som fremhever ansiktets naturlige lys og spf 15. Det er alltid bra med sminke som inneholder spf for det er viktig å ta vare på huden.  Størrelsen er perfekt til å ha i vesken så du har den lett tilgjengelig hvis du føler du trenger touch up. 


Når jeg highlighter ansiktet bruker jeg den under øynene og over og under øyenbrynene, på nesen og av og til rundt munnen hvis jeg vil highlighte den ekstra. Som du ser på bildet over. 


Designet er elegant og formet som en penn, den er praktisk og lett å bruke. På toppen av pennen er det en børste som er lett å påføre med og føles behagelig og fin på huden. For å blende ut highlighteren bruker jeg enten en beautyblender eller fingeren min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3