15. mai 2015

Det Nye | #usminket2015

Hi Lovelies!


Da Det Nye spurte om jeg hadde lyst å være med i deres sminkefrie nummer, takket jeg umiddelbart ja! Selv om jeg må innrømme at jeg i etterkant ble litt nervøst og tenkte; "Hva er det jeg har takket ja til nå?"

Jeg synes det er utrolig kult og bra at Det Nye har laget et sminke og retusertfritt nummer. I bladet får du blant annet lese hva flere kjendiser synes om sminke og om det å være sminkefri. Forsiden prydes av vakre Jenny Skavlan. Jeg synes det var veldig stas å bli spurt og gleder meg til nummeret kommer i butikkene den 18. mai!

I juni gir Det Nye ut en e-bok med alle lesernes usminkede bilder. Legg ut ditt bilde på instagram og merk det med #usminket2015 og @detnye, så er du med.


Bilder fra photoshooten

 Jeg er egentlig glad lol

med Anne Margrete Aasgaard fra Det Nye og fotograf Oda Berby


Bilder av Oda Berby

2 kommentarer:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3