16. mai 2015

3 flotte sminkelooks for 17.mai‏!

Hi Lovelies!

 
Tenkt at tiden har gått så utrolig fort! 17. mai er allerede i morgen. Det er en stor dag, så jeg tenkte å vise dere 3 looks, som er perfekte for 17.mai. Uansett antrekk.
 
Kanskje du ikke har funnet ut hvordan du skal sminke deg ennå? Det har ikke jeg! Det kan være vanskelig å vite hvordan man skal sminke seg. Jeg tenkte derfor å komme med 3 forskjellige sminkelooks som er perfekte for 17.mai uansett antrekk! Jeg har bare lagt til informasjon av de to hovedproduktene jeg føler man trenger for å lage de forskjellige lookene, men hvis du vil vite hva alt jeg har brukt i ansiktet heter, så står det her.  

Festive Look
 

Giorgio Armani Beauty | Rouge Ecstasy 100 Androgino ( Beige )  & YSL Eyeliner Effet Faux Cils: 2


Naturlig Look


 Urban Decay | Naked3 : Nooner  & Urban Decay | 24/7 Glide-On Lip Pencil: Naked2



Bold Look


 Giorgio Armani Beauty | Rouge Ecstasy 100 Androgino ( Beige ) & MAC Cosmetics | Ruby Woo ( Retro Matte)

PS: 

Hvis du er redd for at sminken ikke holder hele dagen i morgen, anbefaler jeg deg å bruke setting spray som du sprayer etter at du er ferdig med å sminke deg. Det gjør at sminken holder seg fin og fresh hele dagen og kvelden og ikke smudger og sånt. Jeg bruker en fra Urban Decay.


Jeg håper dere får en fantastisk dag imorgen! Gratulerer med dagen < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3