5. feb. 2015

Kveldens episode av Bloggerne | Gratis TV 2 sumo til leserne mine

Hi Lovelies!


I kveldens episode av Bloggerne blir dere med meg på jobb, hvor jeg skal hjelpe David Eriksen og teamet hans på Eccentric Music med å finne Norges neste boyband. Det er morsomt at dere skal se meg på jobb. Boyband og popmusikk er noe jeg synes er kjempegøy og brenner for, så det blir spennende å se hva dere synes om episoden. 

( Jeg er i slaget lol ) 

Jeg har også fått lov av TV 2 å gi leserne mine et spesielt tilbud, hvor dere kan registrere dere her å få prøve TV 2 Sumo gratis i 14 dager, helt gratis! HER.  Dere kan melde dere ut, innen fjorten dager har gått, uten kostnader. 

Husk bloggerne ikveld på TV 2 bliss 21:30 

PS: Følg meg på instagram her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3