5. feb. 2015

Giorgio Armani beauty | Eye Tint #04 Émeraude

Hi Lovelies


Giorgio Armani beauty er ute med noen fantastiske øyenskygger! Første gangen jeg så dem tenkte jeg "For en fin lipgloss!" Gjett om jeg tok feil, for til min store overraskelse var det flytende øyenskygge. Ettersom jeg ikke er så proff på vanlig øyenskygge var jeg spent på hvordan det ville gå med flytende, men det gikk helt strålende!
 
Jeg snakker om nye Eye Tint #04 Émeraude fra Armani beauty! Eye Tint er en flytende/kremete matte øyenskygger med shimmer.
 
Kolleksjonen består av 12 fargerike nyanser som er inspirert av Giorgio Armanis univers, og avspeiler de delikate tekstilene som benyttes i hans kleskolleksjoner. Jeg har selv #04 Émeraude, som er blågrønn, vakker farge. Resten av kolleksjonen kan du sjekke ut her. Øyenskyggene er vannfaste og ikke klissete.
 
Jeg la den på toppen av øyelokket, over eyelineren, for å få en mer fest-look og den holder hele dagen. Jeg tror den også vil være super fin på våtkanten eller under øyet. Den kan enten brukes som øyenskygge eller eyeliner.


Armani Beauty sier at eye tint går fra flytende til fast på et øyeblikk, noe som virkelig sant! Dette passer jo perfekt når man ikke har all verdens tid til å sminke seg og vil at ting skal gå litt raskt. De har også veldig mye pigmentasjon og dekkevne på øyelokket. Et lite tips når du bruker den, er at du kan bygge opp fargen for å gjøre den så kraftig du vil, så ta litt og litt om gangen hvis du er usikker på hva slags look du er ute etter. 
 
Øyenskyggen føltes god på huden under bruk og ikke minst etter bruk når jeg hadde tatt den av. Det føles ut som om man har på en krem. Selv om den er vannfast var den lett å ta av med sminkefjerner.

 
Som jeg nevnte tidligere i innlegget synes jeg designet er veldig kult. Jeg liker at den ser ut som en lipgloss og det at man kan se øyenskyggen og ikke minst at tuppen er formet på noe som minner en lipgloss top - som gjør at det er veldig lett å påføre på øyelokket.


Veil. pris: 280,-  #04 Émeraude kan kjøpes hos Gimle Parfymeri, Steen & Strøm Magasin eller på kicks.no & parfymeri.no, som sender til hele landet.  

2 kommentarer:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3