30. jan. 2015

Vixen Blog Awards Outfit | Dressed up by Trendsales

sponset innlegg
Hi Lovelies!


På onsdag var jeg på Vixen Blog awards 2015! Antrekket mitt under prisutdelingen var sponset av Trendsales. Jeg ble Dressed up by Trendsales! Dette er et nytt, kult konsept som Trendsales har kommet med, hvor man har muligheten til å kjøpe antrekket jeg eller andre kjendiser/bloggere har brukt på den røde løperen, på Trendsales.no Second hand betyr ikke nødvendigvis at klærne er gamle og slitte. Dette er nye klær som er lite brukt av kjendiser eller bloggere som heller selges videre enn at de samler støv i skapet.





Kjøp antrekket jeg hadde på meg under Vixen Blog Awards her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3