29. jan. 2015

Pre-Vixen Blog Awards Party | With Urban Decay, Redken & Canon

Hi Lovelies!

Før Vixen Blog Awards var jeg invitert på pre-party på L’Oréal Akademiet. Her fikk vi muligheten til å bli stylet av Redken sine hårstylister og sminket av Urban Decay sine makeupartister, mens vi ble koste oss med sushi og champagne. Fotografer fra Canon tok bilder av oss og supre Marianne/styledevil var DJ og spilte bra musikk. Jeg fikk lyst til å stå opp å danse hver gang det kom på en ny sang. Da vi var ferdig sminket ble vi hentet og kjørt Vixen Blog Awards.





17. februar lanseres Urban Decay på Kicks Sten & Strøm og kicks.no

Denne paletten < 3 


Det å bli stylet og vartet opp før et award show er noe jeg vil gjøre mer av! Jeg var spesielt spent på sminkingen og hvordan det ville gå, men Urban Decay har blant annet 18 foundation nyanser så alle finner noe som passer til seg. Jeg ble sminket av Sóley Ástudóttir som ikke bare var utrolig flink, men veldig hyggelig å snakke med. Jeg skal prøve å gjenskape den fantastiske øyesminken hun gjorde for meg. Hun skrev også ned alle produktene som ble brukt på meg og det kommer detaljert i et annet innlegg. 


Ferdig sminket og fornøyd! < 3


 Den fine gjengen fra L’Oréal Paris Norge, Redken & Urban Decay


DJ Marianne/Styledevil! Hun vant også prisen for beste skandinaviske blogg under Vixen blog awards! Gratulerer < 3


med fine Tine! Jeg digger antrekket hennes : )


 Fine Janka under sminken, som senere på kvelden vant Bloggerns favoritt! Velfortjent!


< 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3