10. jan. 2015

Tanker rundt den første episoden av Bloggerne

Hi Lovelies!

( Jeg fikk disse fine blomstene av TV 2 på torsdag < 3 )

På torsdag var det endelig sesongpremiere på Bloggerne! Jeg så episoden sammen med familien min og vi var veldig nervøse alle sammen. Da introen kom gjemte jeg hendene for ansiktet og var veldig nervøs men det visste seg at jeg ikke hadde noe å være nervøs for. Selv om man skriver en blogg og eksponerer seg på den måten, er jo TV noe helt annerledes ettersom man når ut til så mange flere folk og TV er jo mye mer "live" enn blogg. Jeg har fått masse positiv tilbakemelding som jeg setter utrolig stor pris på. Jeg vil også si tusen takk til Vegard, Anja og hele TV 2 for at dere ville at jeg skulle bli med på denne morsomme reisen.

 Under kan du se noen av bilder av den lille promoturen jeg og Kristin var på i går. Først var vi gjester hos God Morgen Norge, så hadde vi nettprat på tv2.no som var superlol. Så avsluttet vi hos mp3. Under kan dere også se noen flere bilder av Change-eventen og et av de ufokuserte bildene med Britney. Hva synes dere om episoden?

Jeg sminket meg selv da vi skulle på God Morgen Norge

 min supersøte katte lommebok. mjau mjau


God Morgen Norge med Kristin :)




Bilder fra Change eventen

 Chinyere < 3

 med fine Annette

med Britney lol

Husk Bloggerne torsdager 21:30 på TV 2 Bliss 

4 kommentarer:

  1. Elsket episoden! Digget de video snuttene du gjorde selv "jeg har faktisk to forskjellige øyenbryn akkurat nå!" haha du er så søt! =D
    Gleder meg til å forsette å følge med deg på skjermen! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, det gjør meg veldig glad :) Ja, det er ikke helt! Ofte har man to forskjellige øyenbryn </3

      Slett
  2. Du er født I Norge ? Grunnen til at jeg spør er for vi som har hatt veldig aggressiv Crohns i Norge har bestandig fått hørt at Crohns er liksom en vestlig sykdom, den kommer for at vi drikker mye melk, spiser brød og mye fet fisk, disse bakteriene trives Cronsen godt i.... Så på tv at moren din ikke snakket rent Norsk, så da måtte jeg spørre. Alle teorier om at dette er en vestlig sykdom pga vestlig kost gikk i vasken nå :) ha ha..
    Veldig gøy at du viste på filmen at man har ikke en sykdom som holder en frisk, synes at de fleste som blogger om Crohns er så opptatt av å kun vise den friske delen, for mange er det ikke så lange friske perioder. Flott at det går bra med Remicade på deg, det gjorde det på meg også i 61 infusjoner. Men så fikk jeg bare bi virkninger. Prøvde alt annet, predisilonen ble redningen i et år, har jo 21 operasjoner bak meg. Nå prøver jeg Entyvio som siste utvei :) håper du har hatt en flott helg :)

    Hilsen Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siw,

      Det er jeg. Jeg skjønner hva du mener, men jeg har spist mest vestlig kost igjennom hele livet mitt. Jeg tror en av grunnene til at man kanskje tror at Crohns er en vestlig sykdom er fordi at mange steder i Afrika får man ikke noe diagnose fordi folk kanskje ikke har like stor kjennskap til det og evt sier bare at personen har dårlig mage. Personlig tror jeg Crohns har noe med både kost og genetikk.

      Takk, men du er veldig tøff! Stå på og masse god bedring < 3

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3