11. jan. 2015

Rituals Cosmetics | Ginkgo's Secret Caring Hand Balm

Hi Lovelies!


Jeg har tørre hender så håndkrem er noe jeg ikke kan leve uten og alltid har med meg  i vesken. For å si det mildt eier jeg mange håndkremer. Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om min nyeste favoritt Rituals Cosmetics. Den heter Ginkgo's Secret (Ginseng & Ginkgo Biloba), for et navn! Jeg elsker det.

Håndkremen er beriket med gingseng, som er symbolet på udødelighet og ginkgo biloba, som i Japan respekterer liv og styrke.
  
Kremen føles silkemyk på huden, absorberes fort og etterlater huden glatt og myk etter bruk. Den lukter utrolig godt, en blanding av gingseng og ginkgo biloba. Jeg smiler hver gang jeg lukter på hendene mine. Designet ser nydelig ut, jeg digger fargene og mønstrene.

( beklager det at bildet ikke er helt supert)

Veil pris 100,- Ginkgo's Secret kan kjøpes hos Rituals butikkene, rituals.no eller kicks-kjeden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3