20. des. 2014

Super Easy | Reindeer Makeup Tutorial for Christmas

Hi Lovelies!


Hvis du er like glad i jul som meg, hvorfor ta det det lille steget videre!? Jeg synes jul er en veldig fin høytid, det må nok være favoritthøytiden min. Ikke bare har jeg bursdag denne perioden ( i morgen!), men denne tiden koser man seg med god mat, gaver, fine folk, flott musikk og ikke minst feirer man at Jesus ble født.


I går bestemte jeg meg for at jeg ville være et reinsdyr en av disse juledagene og tenkte, hvorfor ikke lage en reinsdyr sminkevideo for dere som jeg gjorde på Halloween, hvor jeg visste steg for steg. Dette visste seg å være litt vanskeligere enn jeg trodde, så overskriften lyver litt. Den er ikke superlett! Jeg fikk inspirasjon til looken min av vloggeren Shannon O'Brien. Da jeg skulle se igjen bildene etter at jeg var ferdig, var jeg ikke noe fornøyd med bildene, så under kan dere se videoen til Shannon å bli inspirert av hennes og min tolkning av et reinsdyr. Ha en fantastisk jul!

PS: Denne julesangen av Mariah Carey som heter "God Rest Ye Merry Gentlemen" går på repeat hos meg! En helt fantastisk sang. 



Genser fra Primark og hodepynt fra Tgr.

STEM PÅ MEG SOM "ÅRETS SKJØNNHETSBLOGG" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HER

VOTE FOR ME AS "BEAUTY BLOGGER OF THE YEAR" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HERE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3