22. des. 2014

Last minute | Christmas tips gifts for her

Hi Lovelies!

Jeg hadde tenkt til å dele innleggene mine i forskjellig seksjoner med julegavetips som jeg gjorde her, for at det skulle være mer oversiktlig, men det rakk jeg aldri. Tipsene blir ikke så detaljerte som jeg egentlig ville, men her kommer allikevel mine julegavetips

 Ting fra Missoni home 


   Produkter fra Giorgio Armani Beauty, spesielt Sì Eau de Parfum Intense

Produkter fra MAC


Produkter fra Ugg! Jeg digger det merke og de tar ting til de minste, damer og herrer.


Sminke fra Lancome




 Produkter fra ghd!  ghd Eclipse ble kåret som årets beste rettetang av Tv 2 hjelper deg.



 Sminke fra Nilens Jord




 Verdens kuleste Mormor og de åtte ungene tallerkensett fra Tilbord, passer for alle andre!


Sminke fra YSL



Zalando.no har utrolig stort utvalg med masse fint fra flotte Michael Kors vesker til fine klokker fra Triwa.


Ralph Lauren Midnight Romance! Denne lukter helt fantastisk!

STEM PÅ MEG SOM "ÅRETS SKJØNNHETSBLOGG" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HER

VOTE FOR ME AS "BEAUTY BLOGGER OF THE YEAR" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HERE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3