31. juli 2014

Nilens Jord - Simply Volume Mascara

Hi Lovelies!

Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om en av mine favoritt mascaraer for øyeblikket. Nilens Jord - Simply Volume Mascara i fargen svart. Jeg er helt hekta og den skal inn i boken som en av mine favoritter for fremtiden.
Simply Volume mascara er parfyme og parabenfri og veldig lett å påføre på grunn av den ultrafleksible børstehodet, som er spesielt utviklet til å påføre mascara og samtidig gi vippene dine en flott bueform. Det holder hele dagen uten å få ubehagelige mascara  rester i øyet. Vippene blir lange og fine og mascaraen er ikke vanskelig å få av heller. Det er bare å bruke vanlig sminkefjerner.


ps: Beklager den tørre huden...


Veil.pris: 255,- kjøpes på makeupyourmind.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3