11. mai 2014

my go-to nail polish remover: CND Shellac™ Nourishing Remover

Hi Lovelies!

smykker fra Glitter

Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om den fantastiske neglelakkfjerneren min, fra CND, Shellac Power Polish Nourushing Remover. Neglelakken går lett av når du bruker den og den er også pleiende for fingrene og tørker ikke ut huden. 

Neglelakkfjerneren inneholder blant annet macadamianøttolje og vitamin E. Noe av det jeg setter mest pris på er at den lukter utrolig godt og det er faktisk den første neglelakkfjerneren jeg har hatt som lukter godt. Jeg blir sittende å lukte på fingrene etter at jeg har latt av neglelakken fordi det lukter så godt. haha.  Selv om den koster litt, synes jeg den er vel verdt de 118 kronene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3